Medlemsportal
- over 100 treningsøkter til kun 247,- pr.mnd!

Du får tilgang til over hundre treningsøkter, 3-4 månedlige livesendinger, planer og alt du trenger for å få mer energi, overskudd, balanse og styrke. Ønsker du å senke stressnivået, finne roen, sove godt og puste dypt finner du øvelser og teknikker for dette også. Start med programmet “Kom i gang på 10 minutter”. Du får tilgang umiddelbart etter innmelding. 

Bli medlem

Dette passer for deg som vil ha mer overskudd, energi og en sterkere kropp. Som medlem får du umiddelbar tilgang til treningsprogrammer, komplette kurs, 3-4 månedlige livesendinger og over 100 videoleksjoner. 

Onlinetrening med Lena

Bli medlem

  • Få tilgang til over 100 videoleksjoner
  • Ingen bindingstid
  • Betal med VIPPS eller VISA

Pris per måned

247,-

5 minutter'n på kontoret

av Lena Kralicek

Her får du korte og effektive treningsøkter på 5 minutter, som du kan gjøre i helt vanlige arbeidsklær. Velg mellom fem ulike økter ut fra ditt behov. Du finner økter for skuldre, nakke, rygg, hofter og håndledd.  Har du en stressende arbeidshverdag, ligger det egne puste øvelser for å finne roen, i en hektisk situasjon. Dette er supert for å forebygge plager, og å holde kroppen frisk og sterk. Gi deg selv 5 minutter.
[Noen arbeidsgivere dekker slike medlemskap som en del av forebyggende helsetiltak]

Bli en bedre løper

av Lena Kralicek

Har du en drøm om å komme i gang med løping, eller er du kanskje allerede godt i gang? Da er dette perfekt for deg. Jo mer funksjonell du er i kroppen, jo bedre blir løpeturen. Dette forebygger også skader. I dette programmet jobber vi med mobilitet og funksjonell styrke hele kroppen. Med fokus på hofter, ankler, knær og rygg vil det skape en bedre løpeteknikk og en mer behagelig løpetur. 

Bli myk og fleksibel på 8 uker

av Lena Kralicek

For deg som ønsker å bli mer fleksibel og bevegelig i hverdagslivet. Dette programmet vil bidra til å gi deg mer energi, overskudd og mindre vondter. Velg å følge programmet etter ditt nivå, velge mellom nivå 1 som er for deg som er litt aktiv, eller nivå 2 for deg som er aktiv. Det er også fint å starte med nivå 1 før du etterpå går over på nivå 2. Etter 8 uker vil du kjenne stor forskjell. 

Gode morgenrutiner

av Lena Kralicek

Med gode morgenrutiner kan det gjøre dagen din enda bedre. Kanskje du har opplevd det selv? Forskning viser at gode morgenrutiner gir en positiv effekt på resten av dagen din. I denne serien får du inspirasjon til hva du kan gjøre for å få en god start på dagen. Vi snakker om trening, tørrbørsting og pusteteknikker i tillegg til flere andre motiverende teknikker.

Gode økter for fjellvandreren og turgåeren

av Lena Kralicek

Er du glad i å ferdes i naturen og i fjellet? Som personlig trener har jeg lagt merke til enkelte utfordringer som går igjen hos flere, og i denne serien viser jeg deg øvelser som vil forebygge vondter.  Med fokus på god bevegelighet og funksjonell styrke vil dette gjøre fjellturen mer behagelig. I dette programmet har vi fokus på bevegelse i hoften, knærne, rygg og anklene.

Velg mellom en rekke ulike programmer for å komme i gang. Kanskje du vil fokusere på sterkere mage, hoftemobilitet eller sterkere rumpe? Finn det programmet som passer best og følg programmet i 28 dager. En perfekt kickstart!

De daglige 10 hjelper deg med progresjon og fremgang i treningen. Dette programmet passer perfekt å gjøre fra hotellrommet, på bilferie eller før frokost.

Få glede, struktur og motivasjon til å trene i sommerferien.

Leken effektiv bootcamp

av Lena Kralicek

Intervall- og styrketrening for deg som er i god form og som ønsker tempo. Her blir du sterkere, får bedre kjernemuskulatur og spenst. Bootcamp er en god gammeldags «militær trening» med en leken vri. I treningen bruker vi egen kroppsvekt og diverse utstyr for å utfordre både kondisjon og styrke. Hold deg i bevegelse og tren for å ha god helse nå og i fremtiden. Bli den sprekeste 90-åringen i nabolaget!

Leken trening med Animal Flow

av Lena Kralicek

Treningsform inspirert av dyrebevegelser. Det inkluderer elementer fra blant annet yoga, gymnastikk og kroppsvekt-trening, og fokuserer på å utvikle styrke, stabilitet, fleksibilitet og kroppsbevissthet. Treningsformen legger stor vekt på å bevege seg på en naturlig og funksjonell måte, og å integrere hele kroppen i øvelsene. 

Naturlig glød med ansiktsyoga og massasje

av Lena Kralicek

Det er flere øvelser innenfor ansiktsyoga, og gode rutiner på selvmassasje av ansiktet som kan hjelpe deg med å få mer spenst i muskulaturen i ansiktet ditt. Du kan også oppleve at huden får mer blodsirkulasjon, som igjen gir glød og en mer jevnere hudtone.

Går du rundt med symptomer på anspent kjeve? i dette programmet får du teknikker og øvelser som hjelper mot akkurat det. Her jobber vi med aktivering og øvelser som kan få tilbake spenst, volum og elastisitet i ansiktsmuskulaturen. 

Opptrening og rehabilitering etter skade

av Lena Kralicek

Har du vært skadet, gjennomgått en operasjon eller ønsker å forebygge skader? Har du fått fysikalsk behandling eller annen hjelp til å behandle en skade, kan det være at du i ettertid ønsker å følge et opplegg for å fortsette treningen din. Da er disse programmene for deg. Velg mellom eget program for opptrening av rygg, skuldre eller knær. 

Stress ned og avslapping

av Lena Kralicek

I perioder i livet kan man kjenne på et ekstra behov for å finne roen og stresse ned. Her finner du en rekke filmer med motivasjon, inspirasjon og teknikker som kan hjelpe deg med akkurat dette. Alt fra YinYoga, pusteteknikker og tørrbørsting. Kjenn mer på harmonien i hverdagen og lad batteriene med disse programmene..

Vinyasa Yoga

av Lena Kralicek

Du vil kjenne kroppen fylles med energi! Denne yogaformen vil kunne gjøre deg sterkere, smidig og fleksibel. Med Vinyasa yoga vil du finne bedre balanse i kropp og sinn. Vinyasa betyr flyt og er en yogaform som gir deg bedre styrke, balanse og bevegelighet. Vinyasa Yoga har ganske godt tempo og du vil kjenne at pulsen øker.

Yin Yoga - senk stressnivået

av Lena Kralicek

En deilig, myk og rolig yogaform som kan hjelpe deg å senke stressnivået i kroppen din. Den hjelper deg å øve på å være til stede i kroppen og puste, som igjen fører til en ny energiflyt. Dette er en god yogaform som jeg anbefaler å bruke om du kjenner deg stresset, sliten, sover dårlig eller er tom for energi.  Yin yoga vil også gjøre at du føler deg mykere og mer fleksibel. Målet i hver yin yoga stilling er å være mest mulig tilstede her og nå ved å fokusere på pusten og samtidig spenne mest mulig av i alle musklene i kroppen.

Bli medlem

Dette passer for deg som vil ha mer overskudd, energi og en sterkere kropp. Som medlem får du umiddelbar tilgang til treningsprogrammer, komplette kurs, 3-4 månedlige livesendinger og over 100 videoleksjoner. 

Onlinetrening med Lena

Bli medlem

  • Få tilgang til over 100 videoleksjoner
  • Ingen bindingstid
  • Betal med VIPPS eller VISA

Pris per måned

247,-

Nå oss her

Hold deg oppdatert

på vårt nyhetsbrev

Ofte stilte spørsmål

Trykk her, velg om du vil gå for måneds- eller årsabonnement. Deretter blir videresendt til en betalingsside.

Her må du legge inn navnet ditt, kortnummer og betalingsdetaljer.

Tilgang til alle modulene. Lukket fellesskap gruppe på FB med en raus heiagjeng som er i samme situasjon som deg. Regelmessige livesendinger  med aktuelt tema. 

Du har tilgang til all undervisning så lenge du er medlem. Abonnementet er løpende og har ingen oppsigelsestid. Du har tilgang til portalen helt til du sier opp medlemskapet, inneværende måned belastes.

Det finnes utallige treningsmoduler, leksjoner, programmer, instruktører og filmklipp der ute. Jeg har satt sammen et opplegg basert på over 20 års erfaring med PT-kunder, idrettsutøvere og rehabiliterende treningskunder. Du kan føle deg trygg på at øktene er utført med solid faglig kompetanse.

Dette er satt i et system slik at du slipper å hoppe mellom forskjellige klipp på nett og instruktører. Dette passer for deg som vil ha et trygt system å følge.

Ja. Siden medlemsportalen har så stort variert utvalg, vil du finne noe som passer deg.

Vi har et eget nivå for deg (nivå 3) som ønsker avansert trening.

Ja, du finner ulike leksjoner etter nivå. Jeg vil anbefale å begynne med nivå 1.

I tillegg finner du treningsplaner du kan følge for å enkelt komme i gang. 

Treningen er lagt opp for å passe ditt nivå, med mestring og glede av bevegelse.

Etter betaling mottar du en epost. Her får du link til påloggingsiden, du bruker da eposten og passordet du satte når du registrerte deg. Du bruker disse detaljene for å logge deg inn via app eller nettleser.

Vil anbefale å bruke nettleser via mobil, pc eller nettbrett for best brukeropplevelse. 

Resultater vil variere fra person til person, og utgangspunkt.

Da sender du meg en melding så skal jeg hjelpe deg 😊

Det kommer an på målsetningen din. Du har hele tiden tilgang til lukket forum med heiagjeng som du ivrig kan dele fremgang og utfordringer sammen med.  Du får tilgang til VIP-gruppe hvor du kan dele dine mål og stille spørsmål direkte.

Det kan vi ordne. Det er eget opplegg for bedrifter som ønsker å gi tilgang til sine ansatte. Kontakt supportteamet her. 

Nei. Du betaler kun for innværende måned etter oppsigelsestid.

Nei, det er kun undervisningen i portalen du får tilgang til.

Du får tilgang til unike livesendinger regelmessig, sammen med resten av gjengen som er medlem i portalen. Her er du velkommen til å stille spørsmål.

Du får hjelp via epost eller telefon:

hei@lenakralicek.no

906 76 170

Få 4 øvelser gratis som gir bedre hoftemobilitet!